pühapäev, 2. aprill 2017

Kaisale/For Kaisa

Sel korral näitan üht kaltsuvaipa. Tegin selle oma sõbrannale sünnipäevaks. 
Mõte tekkis sellest, et mu ema tahtis õele vaipa kududa ja värvis selle tarvis lillat, aga see värv ei tulnud tema jaoks üldse õige. Seega mina sain selle endale, hihi.

Kuna Kaisal on hallikas magamistuba, siis mulle tundus, et see lilla passib hästi halliga kokku. Värvisin ise veel valged linad üle ja hakkaski looma. Ma taotlesingi kaltsust sellist marmorjat halli, mille ma sain sellega, et värvisin lohakalt, eirasin kõiki soovitusi, mis meile värvimiseks on antud. Panin kaltsu kuivalt potti, segasin minimaalselt ja värvi lisasin ka juurde nii, et kaltsu potist välja ei võtnud. 




Kui eelmistel kordadel on mul vedanud, et olen suuremalt jaolt juba lõigutud kaltsu saanud, siis sel korral pidin enamuse lõikama. Ma poleks ausalt öeldes ettegi kujutanud, et see nii ajakulukas on, aga samas, selline mõnus tegevus õhtuti teleka ees, ainult, et emale väga ei meeldinud see käristamise heli. :)




Kokku kudusin 8 tundi, soovisin seda, et vaip poleks sümmeetriline, aga kuidagi sattus nii, et ikka on. Kootud on toimses koes edasi-tagasi (1234321) tallates, vahele kudusin hambakirja.




Tyson andis vaibale igatahes nõusoleku ja kuuldavasti tunnistas ta selle ka täiesti enda omaks.
Seega minu eesmärk on täidetud, kõik on rahul ja õnnelikud.



Mulle nii meeldib teha asju kellegile konkreetsele, sest kavandades ja asja tehes saan inimesele mõelda, samuti ka interjöörile. Mina arvan, et Kaisa massiivse puitmööbliga on kaltsuvaip ainuõige valik ja lillakas-roosakas toob tuppa veidi särtsu juurde.


This rug is made for my friend Kaisa's birthday. Most of the materials are dyed by myself and my mom. I wove this rug for 8 hours. For my earlier rugs I got materials that were already cut, but this time I had to cut most of the them myself. I can say now that it is pretty big work to do. But I'm happy that I had this experience. 
Kaisa's dog Tyson is very happy about "his" new rug.
I really like making things for concrete persons. Then I get a real vision of how the outcome should look like since I already am familiar with the persons, know their wishes or how the interior is.
I think that in this case here the purple and pink colours give a little shine to this grey room.


Aitäh modell Tysonile!
Thanks to my new model Tyson!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar