laupäev, 15. detsember 2018

Muhu Kollased

See kindapaar sündis minu varasemalt kootud Muhu Roosade eeskujul. Ise nimetan seda paari hellitavalt roosade õeks. 
Mõte või ajend nende kudumiseks oli ajakiri Käsitöö kindakonkurss, kus minu kindapaar auhinnatud ei saanud, aga sellegipoolest sain mina omale lemmikvärvi kindad. Nüüd on mul kaks paari muhuainelisi, millega linna peal kelkimas käia. :)
Inspireerusin Muhu keerukordadega randmetest, sukakirjadest ja siilikuvärvist.



Kinnastele (va silmamine) ma varem tikkinud polnud, tuleb tõdeda, et harutasin päris mitu korda kuni jõudsin enda jaoks parima tulemuseni.
Tikandi värvid on kinnastel erinevad, noh, sest et ma ei saagi vist enam ilma väikeste vimkadeta, mis muudavad elu põnevamaks. :)



Kasutasin 1,25 vardaid, 8/2 lõnga, tikkimiseks peenvillaseid lõngu. Randme- ja käeseljamustrid "Meite Muhu mustrite" raamatust. Otsakahandused on spiraalsed, tikkisin ahelpistetega.
Ahjaa! Muster on kootud ainult käeseljale, peopesad on täitsa kollased. Kudusin seda osa edasi-tagasi ridadena, üsna tüütu, aga nii tore ja teistmoodi jäi. 


Fotod tegi Kerli, aitäh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar