neljapäev, 3. november 2016

Tõstamaa roositud sõrmkindad

Mul oli sügisel väike kriis, et mida ma nüüd võiksin kududa. See oli kindel, et kindaid, aga no milliseid siis?! Ema nägi kunagi Eesti Naise kaanel Epp Maria Kokamägi oma lastega, käsi kaunistasid imelised Tõstamaa kindad ja randmesoojendajad. Tema arvas, et võiksin neid kududa.

Nii ma siis kolasin MuIsis ringi ja sõelale jäid kaks kindapaari, millest ema valis enda lemmikud.


ERM 1256
http://www.muis.ee/museaalview/538842


Mulle need kindad ka meeldisid, seal on ju lausa roosat ja muid ilusaid elemente.
Aga ikkagi tegin enda kootud kinnastele mõned muudatused. Ühed tahtlikult ja teised mitte nii tahtlikult. 




Oleksin enda kinnastele ka tahtnud keskmise sõrme roosida, aga ei tulnud nii. Ei osanud selle peale kohe alguses mõelda, et ma ei paigutaks keskosa roosimustrit kindale täpselt keskele, seetõttu ei tulnud sõrme roosimuster ka täpselt keskmise sõrme peale vaid oleks kõvasti nihkunud.




Aga ülejäänuga jäin rahule, tulid nii värvilised ja toredad. :)
Narmaste kudumine oli ka oodatust valutum, läks isegi päris nobedalt edasi.
Kes narmaid kududa ei oska, siis "Eesti Silmuskudumise I" osa raamatus on nende kudumise kohta väga hea õpetus.
Ainuke tüütu asi roositud kinnaste juures on lõngaotste peitmine, ühel kindal oli umbes 170 lõngajuppi. 




Ringil oli silmuseid 96, vardad 1,25, 8/2 lõng.


Ema arvas, et tema nii valgeid kindaid ei kannaks, seega on need kindad saadaval Mardilaadal TÜVKA boksis!



Aitäh Sirjele piltide eest!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar